Trabzondayız çekirdek ailemle. Yöresel tatları ortaya karışık söylediğimiz bir mekan. Sade, salaş ama sıcacık bir yer. O kadar aromalı sütü içen bebişimizin de paketi bir o kadar şatafatlı oluyor haliyle. Garson kızımızdan paketimizi açmak için bir yer soruyoruz. Yok diyor. (Tamam kabul bebekli insanlar bizim gibi fıttırı fıttırı gezmiyor. Ama bir müşteri bile kaybetmeye razı gelmez benim işletme anlayışım.) Tebrik ediyorum aynı anlayışta bir işletme burası da demek ki bizi kaybetmemek için az önce " yok " dedikleri lafın devamını ama mescitte bişeyler ayarlayabiliriz diye getiriyorlar. Neyse uzatmayalım paketimiz açılıyor üst baş tamam masamıza geri dönüyoruz bebişkomla. Turşu kavurma ve gaygana etkileşime girdiğinden mi bilinmez o an ben de bir ampul yanıyor. Soru şu; Bu bezciler, mamacılar, ıslak mendilciler, göğüs pompacıları, emzik üreticileri yani kısaca bebek gastrointestinal sistem sektöründeki firmalar yok mutlu göbüşler, yok bariyerli bezler, yok kaybolan çiş peşinde koşan bebeklerle gündeme geleceklerine bunları reklam yapsın diye ajanslara bir sürü paralar aktaracağına muhtelif avm restaurant cami gibi ortak kullanım alanlarına Bebeğimizin Şatafatlı Paketini Açmak için bir yer (Türkçe meali: Bebek Bakım Odası) yaparak annelerin gönlünü kazanmıyor? Kapıya, koltuğa, yapıştır Firmanın reklamını oh mis. Hem ziyaret hem ticaret derler ya o hesap :)
Buradan bu sektördeki yöneticilere sesleniyorum. Anneler sizi hep güzel hatırlasın istiyorsanız hazır bu konuda açık verken faydalanın. Marka bilinirliğinizi artırmak ve devamlı hatırlanmak için bütçelerinizi bu yönde faaliyetler için zorlayın. İnanın çiş peşinde koşan bebek ya da anne sütüne en yakın mama kampanyanızdan daha çok akılda kalacaksınız ve yıllar sonra bile annelerin bitmeyen doğum anıları arasında markanızla anılacak annelerin zor bir durumunda yanında olduğunuz için adınız yıllarca yaşayacak ;)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder